FAQ/ vaak gestelde vragen;

Is de bestelling en betaling op werkdagen voor 16.00 uur binnen, dan versturen we je pakket nog dezelfde dag. Je hebt ze dan in principe binnen 1 werkdag in huis. Bestel je in het weekend, dan word je bestelling op maandag verzonden en op dinsdag geleverd. Het kan voorkomen dat er bij de postdistributie (PostNL) buiten onze macht om vertraging ontstaat.

 

1. Ik heb iets besteld, maar geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen

Als je niet binnen enkele minuten na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn:

    -  Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox.

    -  Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres. Neem in dat geval even contact met ons op via:         stylishnurse@outlook.com en vermeld daarbij in ieder geval je voor- en achter naam en het juiste e-mail adres.

Je mag te allen tijde contact met ons opnemen over de status van je bestelling via het contactformulier.

 

Heb je meerdere producten besteld, met een verschillende levertijd? Ga dan uit van de langste levertijd.

 

2. Hoe weet ik of ik de juiste maat Sanita klompen heb?

Kijk voor de juiste maat bij de maattabel op de site. Bij de klompen van Sanita hangt de maat van het van het model af. Mocht je twijfelen of er niet uitkomen, neem contact op via het contactformulier, we helpen je graag!

 

De Sanita klompen met pu zool vallen klein, advies: neem een maatje groter dan je schoenmaat

Binnenmaat in cm.    22.8    23.5    24,0    24.8    25.8    26.2    27    27.5                                  

Klompmaat                  35       36       37        38        39       40       41     42               

 

3. Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen of op een ander adres. Dit kun je aangeven tijdens het bestellen.

 

4. Mijn bestelling is een cadeau, hoe kan ik dit aangeven?

Wil je iemand verassen met een cadeau? Wij hebben leuke verpleegkundige sets. Kies bij het product de optie cadeauverpakking en geef evt. aan tijdens de betaling ter ere waarvan en we pakken je bestelling graag voor je in. Het cadeautje wordt in een witte enveloppe of doos verstuurd, dus deze moet je thuis er nog wel even om weg halen en klaar is je cadeautje!

 

5. Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

1) Ga naar je winkelwagen (rechts boven in het scherm).

2) Vul de unieke code in bij het veld 'Kortingscode'

3) Het bedrag wordt automatisch van het oorspronkelijke bedrag afgetrokken.

4) Gaat verder naar afrekenen.

 

Op de door Styilsh Nurse aangeboden kortingscodes/ cadeaubonnen zijn de volgende voorwaarden van toepassing.

  • Een kortingscode/ cadeaubon bestaat uit een code en/ of een tekstcode
  • Een kortingscode/ cadeaubon is geldig voor een bepaalde periode (nl. één jaar). Na deze periode is de kortingscode niet meer te gebruiken
  • Het is niet mogelijk om een kortingscode/ cadeaubon te gebruiken in combinatie met een andere actie.
  • Het is niet mogelijk om een kortingscode / cadeaubon te gebruiken voor een reeds geplaatste bestelling.
  • Per persoon en per e-mailadres mag een kortingscode eenmalig worden gebruikt.
  • Een aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt.
  • Als je een product retourneert, waarbij een kortingscode/ cadeaubon wordt gebruikt, komt de korting te vervallen (ruilen kan wel!).
  • Een kortingscode/ cadeaubon mag je niet wijzigen, vervalsen of de werking daarvan ondermijnen, met inbegrip van hacking, verspreiding van virussen, spamming of deze door te sturen.
  • Een kortingscode/ cadeaubon wordt eenmalig verstrekt, in geval van diefstal/ verlies vindt er geen vergoeding plaats.

 

 

6. Wat zijn de verzendkosten?

Voor een brievenbuspakket (bijvoorbeeld scharensets, kocher, beademingsmasker of stuwband) hanteren wij €1,99,- of 4,-  afhankelijk van het volume. Indien verzending per brievenbus niet mogelijk is zal een bedrag van €6,75,- verzendkosten worden berekend voor pakketpost. 

In Nederland geldt gratis verzending vanaf €50,-!  

 

7. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Dat is geen enkel probleem. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling hiervoor kiezen in de winkelwagen "afhalen bij winkel". Wij hebben geen vaste openingstijden maar begrijpen dat je onze producten graag snel wil gaan gebruiken. We vinden dan ook altijd een mogelijkheid voor het maken van een afspraak. De artikelen kunnen bij afhalen contant worden betaald. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.

 

8. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Stylish Nurse biedt diverse veilige betaalmethoden aan:

  -  iDEAL, de meest gebruikte betalaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de             vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.

  -  Dit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende      bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen.

  -  Creditcard  

  -  Contant  Voor de klanten die de producten bij ons op halen in Roswinkel. Voor het ophalen van de bestelling maken we graag een afspraak.

 

 

9. Hoe kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Retourneren;

Stylish Nurse hoopt dat je tevreden bent met je aankoop, is je aankoop toch niet helemaal zoals je had verwacht, dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen en krijg je het aankoopbedrag weer terug.  Vul hiervoor het retour-/ ruilformulier in. 

De producten dienen ongebruikt en in de originele verpakking terug gestuurd te worden naar ons. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. In alle gevallen adviseren wij je het verzend-/afleverbewijs goed te bewaren totdat de retour/ruiling is afgerond. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug.

 

Ruilen;

Wil je de bestelling ruilen? Mail ons even en we reserveren alvast een andere kleur of paar voor je! Verder mag je het te ruilen product retour zenden naar Stylish Nurse samen met het retour-/ ruilformulier.  De producten dienen ongebruikt, in originele verpakking terug gestuurd te worden naar ons. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. Het nieuwe product dat wij opnieuw zenden is gratis.

In alle gevallen adviseren wij je het verzend-/afleverbewijs goed te bewaren totdat de retour/ruiling is afgerond.

Als het bedrag hoger is dan de oorspronkelijke bestelling dan ontvang je een aanvullende factuur met een betaallink in de mail. Als het bedrag lager is dan de oorspronkelijke bestelling dan wordt het bedrag binnen 7 dagen aan je terug betaald. 

Voordat je een zending retour stuurt check dit dan even:

  • Het retourformulier is toegevoegd aan de zending.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
  • Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd. 
  • De verzendverpakking is stevig genoeg; om beschadiging tijdens vervoer te voorkomen.
  • De zending is voldoende gefrankeerd.
  • Het adres van Stylish Nurse is duidelijk vermeld.

 

10. Ik heb een product retour gestuurd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?

Wij betalen je het aankoop bedrag binnen 7 dagen, na ontvangst van het retour pakket terug. Duurt het langer? Stuur ons dan even een mail, dan zoeken we het voor je uit.

 

Klachten

Wij staan voor degelijke producten die wij aanbieden in onze webshop. Helaas is een fabricagefout bij de productie niet uit te sluiten. Klachten, ontstaan door gebruik, worden individueel beoordeeld. 

Neem dan even contact op via stylishnurse@outlook.com. We willen dit graag samen met jou oplossen. 

 

Staat je vraag er niet bij? Stuur een mailtje naar stylishnurse@outlook.com, je krijgt binnen 12u. antwoord.